Alla inlägg under maj 2010

Av Megan - 30 maj 2010 16:45

Heeej,, Idag är det morsdag så jag. maya o pappa bakade chockladmuffins med rosa glasyr på.  Vi ska åka till Allum o shoppa nu oxå. Men vi ska åka nu så jag hinner inte skriva något mer idag.... // Megz     

Av Megan - 26 maj 2010 16:42

Nu har jag bytt tema igen :)  Hittade inte riktigt de teman jag ville ha så det fick bli som det blev. Passa på att skriva i min Gästbok oxå ,älskar att få kommentarer. Tänk att det bara är 11 skoldagar kvar till skolavslutningen,, love it. Allt är nästan klart till dess. 

 

CHECK LISTA

 

* Skor             

* Smycken      

* Klänning     

 * Smink        

 * M.m         

        Hoppas det blir varmt o soligt varje dag   ! Hejdå lilltå ;)

Av Megan - 25 maj 2010 21:12

Var långtrååkig skoldag idag gick till halv fyra :S 

Hade inget spanska förhör idag fast jag övat så jävla mycket.

Mamma var redan hermma när jag kom hem,,för att hon hade krockat med en konstig gubbe ungefär utanför Liseberg. Hon var på sjukhuset idag, det var inget allvarligt men hon kommer va ledig ett tag.. Har enormt tråkigt var ute ett tag men det va så kallt att jag gick in igen. Har inte mer o skriva om,, Puss o Kram Skumbanan ! <33 // Megan.

Av Megan - 16 maj 2010 22:00

Idag var det mammas födelsedag :)  För en gångs skull bakade jag tårtan "själv"  lite hjälp fick jag. Den blev god iaf. Även fast det var mammas födelsedag åkte vi upp till Allum sen för att shoppa åt mig. Jag hittade en vit jeans jacka på Kappahl 500kr, En lila sjal, Kappahl 80kr. Bilder från dagen :               Min underbart fantastiska tårta. ( och nej det var inte jag som gjorde så att mitten av blomman hamnade på sidan..Det var Maya :) 

FÖDELSEDAGS BARNET ! <3      Grattis.    

Av Megan - 16 maj 2010 22:00

Idag är det mammas födelsedag, hurra hurra :P .  Vi bakade tårtan själva , jag gjorde inte så mkt. Men den blev god! Hon fick en muggsom det står mamma på med rosa bokstäver, en ssuper fin "staty" som med vatten snurrar en glasboll som ändrar färg,500kr,blommor m.m Åkte till Allum senare köpte en najs vit jeans jacka på Kappahl för 500kr och en matchande tjal 80kr. Har inga bilder på dem.

Av Megan - 15 maj 2010 19:45

Jag har shoppat både igår o idag!!  Rätt så nöjd faktiskt :) Detta shoppade jag :

 

Fredag:  En snygg jeans väska från Kappahl 175kr.

  Ett gulligt armband 59kr. 10 går till Bröstcanserfonden. Guldfynd.   

    Ett  turkost nagelack från HM 10kr.            Hårspänne från ICA 59.90.                                            
     Armband från Ur & Penn. 50kr.

Lördag:  Jag har hittat mina skor till examen!! Lägger ut bild på klänningen nån annan gång.     Handlade massa presenter till mamma oxå hon fyller ju år imon!!.

     Puss!! <3

Av Megan - 11 maj 2010 22:15

   Idag var det dags att AVliva Månz... Han hade drabbats av en canser tumör så jag var så gott som tvungen.. Men han dog iallafall i min hand, och det gick på 2 sekunder. Nu är han begravd och delar minnesplats med smokey... R.I.P Månz  ÄLSKAR DIG!

Av Megan - 10 maj 2010 19:09

 

Kom precis hem från skolan,,, och fick veta att Smokey är död.. Hon hade blivit påkörd och brutit båda benen. Tanten som körde på henne åkte direkt till veterinären men det var försent. Nu är hon avlivad,krimerad och begraven, saknar henne!!   

Klockan :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Presentation

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards