Alla inlägg under april 2010

Av Megan - 16 april 2010 21:24

  Äntligen Fredag!!    Det har varit värsta långa veckan skönt att det är helg. Har inga planer inför helgen iaf ngn vill göra något. Åker till Kreta i sommar!! Jag har egentligen inget att blogga om så,,HA DET BRA!  Veckans låt:

Av Megan - 10 april 2010 23:15

Heej :P ,  Var på tjejkväll hoss Natta o Lovisa nu ikväll. Via var inte så jätte många typ bara 7st tror jag. Linneá, Lollo, Natta, Madde,Lina,Malin o Jag. Vi gjorde inte så jätte mkt vi kollade på " Äntligen Missommar" Hoppade studsmatta, var ute, och åt massa godis såklart! Det var skojj, jag glömde min kamera så de som hade dom med fick ta kort. Dessa bilderna som kommer nu tog jag från Nattas blogg : www.natthhaliee.bloggplatsen.se  o Lollo : www.lovissass.bloggplatsen.se eftersom jag inte har några egna. HAHA jag gick säkert upp i vikt efter allt godis men man får la dra till gymmet snart. // Megan

Av Megan - 7 april 2010 19:53

 wishingfriends.com

 

 

                                     



     

 

 

 


 

           HOPPAS ATT DU OXÅ TKR DET ÄR NICE!! L00VE// Megan

Av Megan - 7 april 2010 18:50

Här är lite Smått O Gott!!      

 

   Shit va skönt det skulle va o gå runt i desa myskläderna!   

 

   Sexiga jeans shorts ! ;)

 

   Ursnygg kjol!

 

   Söt klänning!

Av Megan - 4 april 2010 21:45

Tjoooooo! Var vid havet idag.    Jag badade inte o så utan typ tog bilder o fikade. Vi var där i flera timmar tills det börja blåsa as mkt. Sen hemma spelade vi nått spel o åt påskgodis.  Här kommer bilder från dagen!!                       Stranden         JAG   JAG    JAG           Jag o Maya En konstig svan         Färjan vi tog :)                                Ha De Bra! // Megan   

Av Megan - 3 april 2010 21:30

Heej!!  Idag är det Påsk!   Jag har målat ägg o plockat sån här "påskris" Här kommer några bilder från dagen    HAHA jag glömde rotera dom :P                                

Maya

      Mamma o riset vi plockade.  

      Jag

       Äggen vi målade :)          Mitt ägg..   Jag på Stonehill  Allt för idag PUUS// Megan  

Klockan :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards