Alla inlägg under mars 2010

Av Megan - 28 mars 2010 19:15

CHAA!  Idag var jag hoss frisören o klippte mig. Jag blev jätte nöjd!  Det är Mayas birthday idag oxå så vi åkte upp till Backa o köpte en ny cykel till henne. Jag har inte så mkt mer o skriva men här kommer en bild på hur jag klippt mig - - - >     Ful bild men hade bara den // LOVE Meggz     

Av Megan - 21 mars 2010 19:34

Tjoo!  har typ springit runt i hela Lerum o delat ut reklam om ABF. Så jag kom precis hem. Då ringer det på min mobil: 

 

Jag : Aa hallå?

 

Anonym : Hej

 

A: Hej, hej , hej, hej ,hej..

 

J: Vem är det??

 

A: Hej. Och lägger på.

 

Sen tänker jag inte något mer på det. Efter 10 minuter ringer mobilen igen.

 

J: Hallå?

 

A: Känner du Roger?

 

J: Ehh aa.

 

A: Jag oxå jag är hans kompis och jag gillar kebab.  Eller nått sa han /dom.

 

J: Öö, vem är det??

 

A: Madeleine är det.

 

J: Asså, jag hör ju att det är en kille ??

 

A: Jag skojja det är Johan.

 

J: Johan??

 

A: aa J  O  H  A  N , jag kan ta det igen, J O..

 

J: jag kan faktigst stava.

 

A: aha okejj.

 

La på.  Asåå shit kan man bli mer dryg. Nån som jag känner är det ju. Annars skulle de ju inte veta att jag känner Madde, Johan och Roger.  Puss på rumpan // Megan

 

Av Megan - 14 mars 2010 22:00

          Heewj!!  Idag gick jag upp vid lunch, sen gick vi på en as lång promenad. Sen har jag spelat kort varit ute as mycket, kollat på tv, vart på datan. Och tagit en massa kort såklart !!  Från promenaden, kortspelet, hoppkort o andra kort. Här kommer några najjs kort från dagen!!    -->   Visst är vi lika ;)   Hmm hade man bra kort där ??   Haha konstigt kort på mig.      Jag asså den mascaran på bilden klumpar as mkt. PUSS // Megan

Av Megan - 13 mars 2010 23:30

Tjosan Trosan!!   Sov till 2 idag!!  Kollade på nån film elr nått på morgonen. Var ute på internet och letade upp en frisyr jag vill ha. Ska klippa mig så fort pappa får lön elr vad det var. Jag har typ bara tagit det lugnt idag. Iaf det var ju melodifestervals final idag!  Hejade inte på nån speciell. Anna vann iallafall och det är ju ganska bra. Hoppas de andra länderna tycker om låten då. Efteråt kollad vi på " Bruce den allsmäktige"  Är jätte trött orkar inte skriva mer,, tjoo på er // MEGAN       här har ni vinnaren!!http://www.youtube.com/watch?v=RaBHouLb_BQ

Av Megan - 12 mars 2010 21:15

Chaa!!  Idag så var det äntligen Fredag. Skoldagen var som vanligt ganska boring.. Det enda roliga var fikan i slutet av dan. Iallafall hemma började jag möblera om i mitt rum vilket är väldigt svårt för det är ganska litet. Men det blev faktigst väldigt mysigt <3   Sen åkte vi till Netto o handlade godis o sånt till imorgon. Fick oxå reda på att jag ska ha mitt utvecklingssamtal på måndag halv fem. Det är ju när vi är lediga   .  Jag har kollat lite på tv oxå men det var typ inge kul på. Det enda roliga var "barn med sjätte sinne" Ni som inte vet vad det är för program: Det handlar om barn som kan se andar men typ ingen tror på dem så de får träffa andra i deras ålder som har samma gåva. De åker till hemsökta hus och oftast stöter de på demoner. Det är bra ibland o ibland inte, men kolla gärna nån gång. Det går på TV4 Fakta kl:20.00.  Lägger ut några dåliga bilder på hur mitt rum ser ut just nu   . LOVE// Megan                                           Mys hörna! haaha dataskärmen blev cp.  Mitt skrivbord o tv.  Finns mer på högersida om rummet men det kom inte med på bild.  

Av Megan - 11 mars 2010 21:30

Heejssan!  Idag vare skola igeen.. Jag kom iaf ihåg idrottskläderna idag. På idrotten spelade vi elr övade på wollyboll. Det gick ju som det gick. Så var det dansen idag igen, gick upp dit redan vid halv  6. Eftersom Maya börjar då. Jag satt o läste en bok inför bokredovisningen i skolan. Natta kom efter typ 25 minuter innan vi började typ. Maya var med o kollade på dansen, eftersom jag ska gå hem tsm med henne sen. Det var rätt så mörkt när vi skulle hem så jag tog inte vägen nära ängen, det var nån som blev invinkad av en man i en bil inte långt härifrån. När jag kom hem åt jag pankakor. Nu sitter jag o bloggar, mamma o pappa är på nån konsert i gbg. De kommer nog hem väldigt sent. LOVE // Megan  

Av Megan - 10 mars 2010 21:30

Cha!! Idag gick jag upp extra tidigt för o duscha. I skolan var o köpte godis 1 elr 2 gånger. Jag måste helt ärligt sluta äta godis!! :P Vi som hade omprov gjorde dom medans alla andra typ jobbade. Jag trodde att det skulle gå åt he*lvete, men det var as lätt   . Jag var en av de första som blev klar.  Var ute sen idag oxå, äntligen börjar snön försvinna. Love// Megan                  HAHA usch inge smink!  

Av Megan - 9 mars 2010 21:45

   TJOO!   Idag varre idrott, jag lånade kläder. Vi hade nån sorts hinderbana elr vad det nu heter. Vi slutade halv 4.  Hemma övade jag as länge på matten inför omprovet. Kapitlet i matteboken nu är iaf jätte lätt. Jag måste gå igenom mitt rum o hitta en bok o läsa, innan bokredovisningen nån gång om någon vecka typ. Ska snart städa månz bur oxå. Jag har inte så mkt mer att skriva om. Så jag skriver la imon elr nått igen. Matte boken väntar..  LOVE// Megan

Klockan :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards