Alla inlägg under februari 2010

Av Megan - 24 februari 2010 22:30

Tjena!!   Idag skulle Jag,Mamma,Maya,Shona o Linda ut o shoppa på avenyn. Vi var mest inne på Souverni butiker eftersom de ville ha med sig nått sånt från Sverige. Vi var på massa ställen o fotograferade varann. Senare när blev vi blev hungriga gick vi till "Hard Rock Café" och åt. Jag gillar inte deras hamburgare eftersom de är rökta. Men det andra var gott. Det var as fint där inne. Vi fick sånna där helium ballonger där oxå, det är kul att blåsa in luften o prata så där roligt :P . Resten av kvällen tittade vi på tv Hahah nästan lika lång som mamma ;)smoch å åt.      Nice foto!   På Hard Rock Café :)     Love // megan

Av Megan - 23 februari 2010 22:00

Tjoosan Trosan!!    Var språk hela dagen idag..  Inte så kul direkt. V i gjorde typ några planscher som vi skrev en massa på. Precis när jag kom hem säger Linda att pappa precis åkt för att hämta mig, så jag springer tbx i hopp om att han är kvar. Fast han har såklart åkt därifrån, så jag fick springa hem igen.. Iaf Mamma o Pappa tog med mina fastrar till Allingsås där de fick handla. Pappa skulle typ kolla ögonen. Jag har förutom då varit mkt med mina fastrar o chattat på msn hela kvällen. Eftersom jag inte la ut en bild på dem igår lägger jag ut en här --> Vet inte världens bästa bild men iaf kommer nog fler nån gång // Megan    

Av Megan - 22 februari 2010 22:45

Heejh!  Idag började skolan igen!!! Fast vi gick iaf inte till 15.30 som vanligt, utan slutade 1 timme tidigare. Vi gjorde faktigst inte alls mkt i skolan. Asså det har absolut inte hänt något roligt alls idag. Jag kom hem som vanligt o satte mig framför datan. Jag har bara kollat på tv o suttit på datan ända sen jag kom hem. Imon är det bara språk hela dan.. Palla!  Men iaf det var allt för idag. Herrå // Megan

Av Megan - 21 februari 2010 22:45

Chacha!!   Idag så åkte vi upp till Allum för o shoppa med mina fastrar. Vi gick typ runt i alla affärer. Jag köpte iaf ännu 2 nya mascaror eftersom jag inte var nöjd med den andra jag köpte i Allingsås. Så köpte jag en svart,vit randig tröja o en ansiskmask. Tror iaf att det var det. Sen fick jag lite mer smink av Shona oxå. De köpte förstås massa till sig själva också. Sen när vi kom hem kollade vi på Blåsningen (det var inte bra). Vi kollade igenom foton, o pratade sen har vi nog inte gjort så mkt mer. PUUSS//Megan  

Av Megan - 20 februari 2010 23:15

Tjoo! Idag hann jag typ bara äta frukost innan vi skulle åka. Iaf kom Agneta för att hjälpa till med det sista. Eftersom mammas bil inte är så stor fick vi ha en massa saker i knät o så.. Resan var ganska lång o vädret blev bara sämre. De stängde av vägar vi skulle åkt på o massa annat strul. Mamma var tvungen  att gå ur bilen senare o köpa lunch åt oss efter som vissa inte kom ur bilen ;). När vi äntligen var framme var klockan 19.37 Då var mina fastrar här, vi åt godis o kollade på Melodifestervalen. Jag har inte för mig att nån var särskilt bra. Är jätte trött ska gå o lägga mig, hoppas vi gör nått kul imon. Jag har föresten fått morfars data nu.   KRAM// Megan

Av Megan - 18 februari 2010 19:32

  PUUWSS PÅ ER!   idag sov jag länge igen, ända tills "lion" kom. Jag är så pass tråkig att jag satt på datan igen. Men vi gick ner till byn en gång oxå, det var iskallt o typ inga där. När jag kom hem igen kunde jag inte känna mina ben elr fingrar. Maten idag var potatisgratäng. Jag var ute med maya sen oxå när det bärjade mörkna de var la kul en stund. Har tagit lite bilder med mobilen får se om jag lyckas ladda upp dem hemma sen då. Klockan är 19.41 och vi ska snart äta kvällsmat. Mamma, Benga o Krister är som galna eftersom det mesta ska vara klart imon. Vi åker ju vid lunch på lördag. Vi hittade massa videoband sen mamma o mina morbröder va små, hoppas vi kan kolla på dem nån gång då. Imon kommer Lasse, vet inte om det är den jag tror det är. Iaf så får jag se det imon. Asså vill inte vara dryg, men ni får faktigst börja kommentera om ni vill att jag ska ha kvar bloggen. PUSS IALLAFALL// Megan

Av Megan - 17 februari 2010 22:30

Tjoo!!    Idag sov jag till 1 minst. Jag är fortfarande mkt trött efter igår. Jag har inte gjort så mkt idag det är mest mamma o Bengan som är upptagna hela dagen. Själv sitter jag mest vid datan eftersom det är så kallt ute o inte finns något o göra. Ni som inte vet vrf jag är i Dalarna, är för att min morfar dog i slutet av förra året och vi måste plocka ur huset eftersom det ska säljas. Jag vill igentligen inte att det ska säljas men jag har inte så mkt att säga till om. Jag var ute en gång idag, då nästan badade vi i 3 meter djup snö. Lunchen gick bra men ingen orkade göra kvällsmat, så vi åkte förbi pizzerian och åt ist. Just nu sitter Mamma o Bengan o tittar på OS, jag sitter här o har precis kollat på olika progaram på: www.tv6play.se. Jag tröttnade nämligen på OS för typ 1 o 1halv timma sen ungefär. Sen har vi väl inte gjort så mkt mer idag. Huset börjar verkligen bli tomt på saker imon kommer en "firma" som heter "lions" o hämtar soffor o annat stort. Kommer inte på nått mer o skriva.. Skriver mer imon PUSS PÅ RUMPAN  !// Megan  

Av Megan - 16 februari 2010 01:30

Heejssan   Idag är det ingen vanlig dag för det är Megan födelsedag, hurra hurra hurra!!  Mamma o Maya väckte mig med att sjunga "ja mo ho leva...." Aja ni fattar. Jag fick iallafall Ett armband maya gjort själv, stickers, en dagbok med "hello kitty", en borste och ett armband i guld. Vet en till sak jag kanske ska få om några dagar men vi får se. Vi städade typ hela huset till på torsdag, sen när mamma kom hem från jobbet packade vi o åt prinsesstårta. Klockan var la 6 elr 7 när vi kom iväg. Jag tråkade hela vägen vi stannade 2 gånger. En gång för o köpa godis o en gång för att äta på "MCdonalds. På MCdonálds fick jag en typ inte färdig hamburgare de var typ hel rosa man bah USCH! Så de tog tbx den o jag fick en ny. Så nu efter flera timmars bilresa är jag äntligen framme är såå trött att jag bara vill dö juu.  Glömde kameran o min USB sladd så bilder kommer isf när jag kommit hem, om jag orkar ta några. Ska gå o lägga mig nu innan vi ska upp igen.. LOVE// Megan  

Klockan :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards